Sunday, June 20, 2021

म कतै हराएँ भने

---गीत---


गुनासोमा एक्लै म कराएँ भने

आफैंसँग आफैं म डराएँ भने

नदेखाउनु बाटो जाने ठाउँ

बेढंगमा म हराएँ भने ।


तिम्रो निम्तोले चिढेर हिँडेको हुँ

के दिन्छौं सोध्यौ अनि रोएर हिँडेको हुँ

उपहारजति तिमीसँग उहिल्यै

फोएर धोएर  हिँडेको हुँ ।


जुनीभर साथ दिन्छु भन्दै साइनो अन्तै गाँस्न लाग्यौ

भेटमा कतै देखेझैं पो हाँस्न लाग्यौ ।

एकछिन सक्दिनँ एक्लै बस्न भन्थ्यौ, 

आज मैविना खुशीले बाँच्न लाग्यौ ।


दुखेको छ छाति घाउ छ कि भित्र,

आँशु पुछ्ने हात पनि टाढा भयो मित्र ।

आफैं के हुँ को हुँ छोडेको छु चिन्नँ, 

आफैं देखेर आफैंलाई लागिरहेछ विचित्र ।


गुनासोमा एक्लै म कराएँ भने

आफैंसँग आफैं म डराएँ भने

नदेखाउनु बाटो जाने ठाउँको

बेढंगमा म हराएँ भने ।






No comments:

Post a Comment

तपाईँलाई यो सामग्री कस्तो लाग्यो ? कृपया कमेन्ट गर्नुहोस् ।

च्वास्स २